LET THE BLOGGING BEGIN!

Da kan bloggingen bare begynne! Nå er nemlig Mac Book Air 13″ i hus! Min nye bestevenn. Min nye livspartner, som jeg elsker! Trengte selvfølgelig en ny datamaskin,  etter tre slitsomme år med en klump av en maskin, som vær så god skal få litt av skylden for at skuldrene mine er ømme og stive – men det er også taken care of på en herlig aroma terapi time etter skolen i dag (thanks mum)! Siden jeg ikke kom opp til muntlig eksamen på noen av de to første trekkene, blir det eksamen til uka.. men siden alt annet er ferdig, begynner jeg endelig å føle at døgnet har nok timer igjen – deilig!

-S

 

Legg igjen en kommentar

