03.30-fun

Bilde

I går var en skikkelig jobbedag, som begynte klokka 7, med laging av frokostbuffet. Deretter og til 16.30 var det cafeejobbing, før jeg etter en time hjemme, dro til mølla for å sitte barnevakt resten av kvelden/natten. Etter at ungene var i seng, hadde jeg Vampire Diaries maraton! Deilig med slik lørdag også + masse cash. klokken halv fire følte jeg at øynene begynte å bli litt vel firkantet, og overtrøtt som jeg var, ble webcam, helt alene, utrolig gøy! 

Nå skal jeg begynne å lese til eksamen (religion), før jeg har planer om en skikkelig lang treningstur på SYKKEL(!) Håper kroppen holder med tanke på hvor sinnsvakt støl jeg var i går, etter at Oda og jeg hadde kick-ass bikini-ready, workout på fredag! Hadde en kjempe koselig girlsnight, med trening, scampiwok, bær, frukt og Mission Impossible! Skal anbefale noen treningsvideoer her etterhvert, hvor man virkelig får shaket flesket!

-S

Legg igjen en kommentar

