Helt FERDIG!

Det stemmer! Helt ferdig med grunnskolen! 13 år med skole er fullendt, og jeg tar fatt på sommerferien (og resten av livet) med iver og lyst! Muntlig eksamen kunne ikke gått bedre, solen skinner og livet er herlig! #den følelsen. En slik dag krever spesiell feiring, så da jeg kom hjem ventet både kake og pengepresang. Søster hadde bakt verdens beste oreokake! En ganske rar følelse egentlig å gå ut av skolens dører for siste gang, som student, sette seg i bilen og vite at jeg skal aldri mer tilbake hit for å gå på skole.. må innrømme at det er litt blandende følelser, for vil nok si at de tre årene på vgs trolig har vært de beste så langt i livet! Så mange fantastiske mennesker jeg har blitt kjent med i løpet av de tre årene står stort igjen, og jeg kommer til å savne det.. Og jentene, jeg har hatt så mye gøy med.. dere har en helt spesiell plass, og dette er bare begynnelsen! Kjenner dette innlegget, som skulle være et skikkelig glad-innlegg, begynner å bli i overkant sentimentalt, men det ER jo ,som sagt bare begynnelsen – and I can`t wait for whats coming!

– S

1 comment

Legg igjen en kommentar

