5 must-haves i sommer

Blank neglelakk fra Estee Lauder er et must for meg som har sommerjobber hvor hygiene er pri en. En fin måte å styrke neglene på og se velstelt ut, uten at man er upassende ut på jobb!

Lipgloss fra Cliniderm, med solfaktor 25. Da kan man både beskytte seg OG se smashing ut, mens solen gjør sine underverker.

En BB cream (Blemish Balm Cream) er perfekt hverdagssminke om sommeren. Garnier sin versjon koster akkurat passe mye, og gir et bra resultat. I følge Garnier skal denne dagkremen ha fem egenskaper: Jevne ut, fukte, korrigere, gi glød og beskytte ved at den har spf 15 (noe enhver dagkrem bør ha, om du spør meg). Personlig synes jeg den har mange av disse gode kvalitetene, men skal jeg nevne en negativ ting synes jeg den kan gi litt skinnende hud til tider.

Nummer fire er en GOD hårkur, og det er viktig. Om sommeren blir håret tørt og blasst av både slitasje fra solen, vær og vind, bading og andre aktiviteter man foretar seg om sommeren.. Denne fra Pureology kan jeg anbefale på den sterkeste, en av de beste hårkurene jeg har prøvd.

Det siste sommer-mustet er en scrub og et godt body butter, eller lotion. Jeg liker produktene fra The Body Shop, de lukter deilig, de har god kvalitet og prisen er ikke så altfor ille. Jeg trodde en stund at scrub var overrated, men jeg tok feil! En god scrub glatter ut huden, får vekk urenheter og døde hudceller og tilfører huden fuktighet – og det er ingen overdrivelse at den etterlater huden slikemyk! Denne scruben er av typen Shea, og inneholder ekstra mange fuktighetsgivende ingredienser (og den lukter himmelsk)

-S

3 comments
  1. Ingveig said:

    En god hårkur trenger jeg virkelig! Synes ikke min står til forventningene..Så hvor kjøper du den og hva er prisen? : )

    • Kjøpte den første gangen i USA, og der kostet den jo nesten ingenting (som all annen kosmetikk der), men var såpass fornøyd at jeg kjøpte den igjen på http://www.vivamondo.no for 339 kroner 🙂

  2. Jeg er avhengig av god skrubb selv. Føler meg ikke helt ren om jeg ikke har skrubbet på en stund, selv om det jo egentlig ikke er tilfellet…
    SV: Gøy at du skal bruke noen av NY-tipsene mine:-) Håper du får det flott i verdens mest spennende by!

Legg igjen en kommentar

