I strandbagen

Til alle dere som skal til sørligere områder i sommer, kommer her mine tips som kan komme inn handy om man skal nyte timer på stranda. Bildene er fra turen min til Brasil, julen 2011.

Deodorant, gir en frisk følelse og god lukt før man begynner på den varme turen opp igjen fra stranda// Håndkrem og body lotion, denne er en 8hour fra Elisabeth Arden og body lotion i liten størrelse fra the body shop, jeg er ihvertfall avhengig av noen gode kremer etter å tilbragt timer i salt og sand, så kjekt å ha de med tilfelle turen hjem blir lenger enn planlagt – tørrheten kommer fort// Solfaktor, er en selvfølge – en til kropp (her Granier transparent spray, anbefales! lukter himmelsk og er bare å spraye på), en til ansikt med høy solfaktor (her spf 50) og en til lepper (her agatha ruiz de la prada, spf 15)// Hårbørste og hårspray// Enkel make-up, jeg liker å med meg litt enkel makeup dersom man skal ut å spise lunch eller den slags, kompaktpudderet fra Max Factor slår to fluer i en smekk pga det store speilet. I tillegg syes jeg en lys øyenskygge med litt skimmer er fin å ha med for å få et mer våkent uttrykk// Solhatt og solbriller (her kjøpt på marked i Gran Canaria) Mange glemmer å beskytte hodet og håret i solen. En solhatt gjør begge deler. // Lesestoff// Ekstra bikini, som holdes tørr vel å merke er et lurt dersom man skal inn til lunch. Jeg synes ihvertfall det er direkte ubehagelig og sette med ned på restaurant med vått undertøy og etterlate et stort vått sittemerke etter meg // VANN!

Buzios Beach, Brasil

Kjenner jeg gleder meg til å dra tilbake til sol og sommer, når man ser ut vinduet i dag og på langtidsvarselet fremover – regn, regn og regn. Men hva gjør vel egentlig det, når man skal jobbe inne hver dag uansett..

-S

Legg igjen en kommentar

