OUTFIT – den lille sorte m/ en red, sexy touch

Siden det nærmer seg helg, legger jeg ut et festfint inspirasjons-outfit. Dette er kanskje min favoritt look – og jeg bruker det ofte! Den er enkel, sikker og klassisk. Samtidig som den er pyntet og sexy. Den lille sorte kombineres med en sterk rødfarge på lepper og negler, og en leopardmønstret clutch veske, et par enkle pumps og dominerende gullsmykker gjør antrekket komplett, etter min mening! Resten av sminken holder jeg ganske enkel, for virkelig å få de røde leppene i fokus. Jeg har brukt vanlig lys base, og sotet lett med en svart-glitterende øyeskygge fra GOSH + våt liner (enkel fra HM) og mascara fra Helena Rubenstein (som jeg elsker).

De enkle svarte pumpsene er fra Bianco / Kjolen er fra Debenhams, London / Leopardclutch, usikker / Ring, fra HM, armbånd: vintage / Rød leppestift fra GOSH / Fjærøredobb fra Gina T.

Kommenter gjerne!

-S

Legg igjen en kommentar

