DIP Dye – Hot/Not

I dag skal jeg jobbe senvakt, så ha hatt hele formiddagen fri, og faktisk vært veldig effektiv. Til og med rukket og trent tidlig, noe jeg har en tendens til å utsette til jeg simpelthen bare må. Jeg har også tatt sol i SOLARIUM i dag, hvor trist er ikke det i juli måned? Begynte å se på fargen min, og den er ganske trist den også. Tenker jeg må prøve å holde på det lille grunnlaget jeg har, til jeg kommer meg til sydligere strøk om bare en måned! I morgen blir den siste fridagen på nesten 2 uker.. derfor skal den nytes med en fest i kveld!

En trend som har blitt veldig inn den siste tiden er såkalt dip dye. Da den først kom, syntes jeg noe særlig om det, men jeg tror jeg begynner å skifte mening. Nå synes jeg plutselig det kan være ganske kult! Jeg mener det kommer litt an på hvilken type man er, og alle kler det ikke! Det kommer også an på hvilke farger man velger å dyppe tuppene i! Hva mener du om denne trenden? Hot or not?

//weheartit

-S

2 comments
  1. Regine said:

    Eg digger denne trenden.. eg hadde det i vår då eg hadde mørkt hår.. hadde det mørkt i bunn og lyst i tuppene! No som eg er blitt blond igjen har eg litt lyst og prøve med rosa tupper.. vi får se;)

    • Så spennende! jeg har vurdert selv å prøve blonde tupper.. men veldig usikker, så for nok vente en stund til, hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

