Cravings

Jeg overlevde tannlegen. Nå er jeg tilbake i sofaen, hangoveren sitter fortsatt litt i, og jeg er i mitt rette element for vindusshopping i verdens nettbutikker. Når jeg ser rundt meg, burde jeg kanskje gjort noe helt annet.. men ryddingen etter det lille jentevorset må nok vente litt til.

Her har jeg valgt ut noen favoritter, og kjenner jeg begynner å glede meg til å bruke noen av kronene jeg nå jobber så hardt for! Klarer ikke finne ut hvor vesken er fra, så om noen har et tips – let me know!

-S

1 comment
  1. Jorunn said:

    Her var mye fint!! Likte spesielt godt den mintgrønne genseren fra H&M…

Legg igjen en kommentar

