My top 5

Jeg henter mye fashionabel inspirasjon på andre blogger. Jeg er ikke den som leser alle innlegg, men liker å bla gjennom. Tenkte jeg kunne anbefale 5 av mine favorittblogger akkurat nå. Jeg synes alle disse er bloggere som leverer god kvalitet, og hyppige innlegg. I tillegg elsker jeg stilen deres.

Jessica Stein heter jenta bak Tuula. I tillegg til superfine outfitbilder og nydelig stil, reiser hun en del – og er noe jeg liker å lese om er det mote, reiser og opplevelser. Derfor liker jeg denne veldig godt.

Annette Haga driver motebloggen NetteNestea. Denne er jeg innom hver dag. Hun blogger hyppig, tar fine bilder og byr på seg selv! Stilen hennes er svært gjennomført, og outfitbildene er kjempe fine.

Som 90 000 andre kikker også jeg ganske ofte innom bloggen til Caroline Berg Eriksen – Fotballfrue. Fine bilder og inspirerende innlegg. Alle liker vel å lese litt om hvor perfekt livet kan være!

Kenza er en svensk toppblogger, kjent fra Kenza & Tyra Show. Hun har en mer rocka stil enn de andre, men samtidig en ganske søt stil – og jeg elsker måten hun klarer å kombinere det på. I tillegg lever hun livet, og blogger om alt fra førerkort, til reiser og fotoshoots.

Kayture drives av sveitsiske Kristina Bazan. Dette er en svært gjennomført moteblogg! Alt innhold er moterelatert, og de fleste innleggene er outfits. Bildene er proffe og av svært god kvalitet, og det er bare å la seg inspirere av alle antrekkene! Love it.

Leser du noen av disse? Eller har du andre blogger du vil anbefale?

-S

Legg igjen en kommentar

