Torsdag

Mer jobbing preger dagene. Tre dagvakter på rad, med den siste i morgen – før aftenvakter i helgen.. Kjenner det er veldig godt å ha New York turen som en motivasjon ihvertfall! Nå er jeg død i beina, så tenker å få en dagsdose med vampyrer før jeg evt trener litt mot kvelden. Jeg har også et annet mål denne sommeren, nemlig å sette sammen en scrapbook av mitt siste år på vgs – my senior year, med alt det morsomme som har skjedd dette året – for det skal jeg love dere er en del! Har masse bilder som jeg har lyst til å gjøre noe mer med, enn bare ha dem i mapper på dataen.. Men kreves en del sortering og en nøye utvelgelse, over hvilke bilder jeg skal sende til fremkalling og utskrift. Det tror jeg skal være mål for denne arbeidshelgen.

Dagens inspirasjonsbilder:

Dagens: sliten worklook

-S

 

2 comments
  1. Ja, det er utrolig kjedelig at det ble sånn. Og det er ikke det eneste som er feil med den heller. Når reiser du hit? 🙂 Og hvem leier du leilighet gjennom?

    • Det skjønner jeg 😦 jeg reiser sammen med tre venninner den 3.september. Vi fant leiligheten på finn.no og leier den av noen norske som forvalter og leier ut 6 leiligheter der nede..

Legg igjen en kommentar

