No connection

Dette suger. Ingen Internettilgang.. Derfor bitt det dårlig med innlegg i dag.. Legger ut et fra mobilen, for nå har jeg lastet ned wordpress app! Kommer etter inn i app verdenen jeg også, og tror jeg blir her.. Elsker det, hele livet mitt føles lettere! Haha. I dag har jeg jobbet, og ellers grillet med familie og venner jeg ikke har sett på en stund – og det var veldig koselig. Nå gleder jeg meg til å legge med ned på en deilig pute med en sval sommerdyne over meg, og vite at jeg kan sove lenger enn seks i morgen! I morgen kveld, etter senvakten, skal jeg på avskjedsfest hos Ingveig som drar til California for å studere dette året! Samme skole som jeg har tenkt neste år igjen! Hun drar om bare to uker, så håper å lage en skikkelig avslutning for henne!

God natt

-S

20120720-234027.jpg

Legg igjen en kommentar

