A better way to start a day off?

Long time – no see, er det ikke det man pleier å si? Begynner å bli en stund siden jeg har postet noe som helst her inne, og det beklager jeg, men takker for dere som fortsatt klikker dere innom itsitfashion! Jeg skal love dere at jeg kommer sterkere tilbake nå – veldig snart! Grunnen til at jeg ikke har blogget er så enkel som dette: jeg har ikke noe liv om dagen. I to uker nå, har jeg jobbet hver dag, noen ganger også flere jobber.. og jeg trodde ikke det skulle bli så SLITSOMT, men det er det. Når jeg kommer hjem er det som regel tv, sofasitting, mat og søvn som prioriteres – og ingen gidder vel å lese om det hver dag! MEN nå er jeg ferdig med den verste arbeidsperioden, og i dag er den første fridagen på ganske lenge, og det føles egentlig veldig godt! Har tre-fire jobbdager denne uken også, men det tror jeg skal gå veldig greit. Gulroten er at på tirsdag om en uke, sitter Oda og jeg på flyet med snuten vendt mot nydelige Gran Canaria. Sol, % og mer sol (og kanskje litt trening?)!

I dag våknet jeg også til sol (!) utrolig nok – føler den har vært en smule fraværende så langt i sommer, men i dag skal jeg nok få min dose D-vitamin! Startet dagen på verandaen med en deilig frokost, med nyplukkede, friske bringebær (kommer noe godt ut av mye regn). Siden jeg er litt avhengig av å lese noe, om jeg skal spise frokost alene (og for meg er aviser en nødløsning), fant jeg en bok om greske øyer. Var på Kreta i fjor, og tror jeg har vært der to ganger før det også, men en gang har jeg lyst til å dra på øyhopping i Hellas! Det er jo så pent der, dessuten har landet er spennende historie, som er vel bevart på de mange øyene. Halve familien befinner seg også for øyeblikket på Thessaloniki, såantar at det er grunnen til at denne boken plutselig åpenbarte seg.

Dette er den foreløpige planen for dagen. Slikke sol og nyte norsk sommer på sitt beste.

 

Blogges!

-S

Legg igjen en kommentar

