Flying high

I dag har pappa og jeg vært ute med flyet. Pappas store hobby. Det var lenge siden jeg hadde vært med ut for å fly, og jeg må innrømme at jeg hadde glemt hvor gøy det er! I dag satt jeg i førersetet, og  tok av nesten på egenhånd! Det var utrolig morsomt. Landingen var litt verre, så det tok pappa seg av fra copilot-setet.

Været var kjempe fint, og flyforholdene perfekte, så til og meg jeg, med min sensitive mage, ble ikke veldig uvell i dag! Pappa planlegger ruten.

Flyet eies av en gruppe hobbyflygere (bla pappa), som sammen har dannet en flyklubb på den lokale flyplassen.

Flyet har plass til 4 personer.

Da denne beskjeden kom opp i displayet var det på tide å bevege seg nedover igjen.

My home town ❤

-S

Legg igjen en kommentar

