Fredag

 

Da har pakkingen startet for fullt, og det er ikke lett – samtidig som det faktisk går lettere enn jeg hadde forventet. Siden planen er å shoppe massivt, har jeg pakket en stor trillebag i bunnen av kofferten, som naturligvis begrenser plassen til andre ting når jeg drar nedover. Jeg lagde to hauger på gulvet: SKAL og KANSKJE, deretter ryddet jeg meg gjennom hele garderoben… Da jeg var ferdig fant jeg ut at KANSKJE-plagg ikke kunne prioriteres, så da var det bare å brette sammen SKAL-klærne, og jeg kan stolt fortelle at jeg er ferdig med å pakke alle klærne til NYC! Det vil si at kun toalettsaker (++), sko (!) og diverse er igjen.. og plassen er minimal, så har en jobb å gjøre der også..

Jeg er veldig glad jeg klarte å bli ferdig med klærne i dag, for nå går det så fort.. I morgen skal jeg jobbe. Etter jobb drar jeg direkte til Oslo, for å sjekke ut hybelen til Heidi, samt livet i hovedstaden og en siste kveld med jentene. Så blir det søndag.. og mandag – og da drar vi til Tyra, for å overnatte der, siden flyet går tirsdag morgen!

-S

 

Legg igjen en kommentar

