S K O

Nå legger jeg den siste hånden på verket (kofferten), nemlig nedpakking av sko – og det viser seg å være forholdsvis uproblematisk.. siden jeg fant ut at jeg ikke har så utrolig mange valgmuligheter som jeg trodde. Siden jeg har vært veldig på «sparer’n» det siste året har jeg måttet bruke de jeg har hatt, og nå synes jeg hele skogarderoben er en smule sliten! Slitte, ødelagte, møkkete.. ja, ikke noe jeg har lyst til å gå gatelangs med i verdens største mote metropol ihvertfall.

Jeg begynte å se over parene med høye hæler, som etter min mening er de viktigste. Alle jenters drøm må da være å klakke nedover 5th avenue i et par lekre stilletter, som bare gir deg den følelsen..? Jeg kan ihvertfall si at det er noe jeg gleder meg vilt til. Skoene er det viktigste tilbehøret, og må være rett, samtidig tar de mye plass i en liten koffert – og de veier mye! Så her må det velges med omhu – men når halve utvalget bærer preg av for mange festdeltakelser, ble det ikke så hardt allikevel, og jeg kan bare glede meg til skoshoppingen, because I deserve new shoes! I tillegg til hælene må selvfølgelig mine beloved converse være med, samt noen lette sandaler/ballerinas. Med det var jammen skoene i orden også.. må si jeg er stolt av pakkingen min denne gangen!

The stiletto is a feminine weapon that men don’t have – Christian Louboutin

-S

Legg igjen en kommentar

