Birthdaygirl

I går var det 19 år siden jeg tok mine første åndedrag i denne verden. Det ble selvfølgelig feiret, og Oda og Tyra hadde planlagt dagen ned til minste detalj – og jenter: Den ble fantastisk, så tusen takk!

Dagen begynte med levende lys og sang, før en bedre frokost ventet på en ultraamerikansk diner downtown. Deretter bar det til West Village for en walking food and culture tour. Tre timer og en stappfull mage senere, bar det hjem – men ikke for meg. Jentene mine hadde ordnet med 1 hel times all-over massasje. Tror ikke jeg kunne fått noen bedre gave! Det var herlig. Da dette var over, ble det tid for å ta på finkjolen fra BeBe, for å spise på den kjente restauranten TAO på upper east side. Maten var helt fantastisk, og desserten var også farlig god! Stappmette igjen, tok vi taxi ned til Meatpacking hvor enda flere overraskelser ventet på Le Souk. 2 kaker med lys og stjerneskudd og enda en bursdagssang gjorde dette til et supert vorspiel, før vi dro videre til 1 Oak.

Alt i alt, var det en super dag, og jeg kommer til å lage noen egne innlegg om både food-touren og TAO!

-S

Legg igjen en kommentar

