Today

I dag har jeg, for andre gang, forlatt Manhattan. En nødlanding førte til forsinkelser, som igjen førte til misforståelser – kort sagt. Så i dag jeg dro til Newark, for å møte Cecilie – som ikke kommer før i morgen! Å komme seg ut dit er egentlig ganske lett, men på grunn av de store avstandene det faktisk er, så tar det en del tid. I tillegg har jeg mistet signalene på iphonen min, så har føler virkelig jeg har måttet bruke kreativiteten min – og takk gud for at det er wifi nesten overalt. Så med facebook, og noen lånte quarters til en payphone, ble jeg inneforstått med at jeg rett å slett hadde fucked up.

Så her er en togreise i New York i bilder. Det er faktisk ganske gøy å kjøre tog, for man ser helt andre ting enn inne i byen. Jeg får ihvertfall veldig følelsen av å være i USA. Frem til flyplassen kjørte jeg et toetasjes nymoderne tog, mens hjem kjørte jeg ett mye eldre, som gav sånn skikkelig togfølelse, som man ser på amerikanske filmer.

Ellers i dag har jeg løpt en lang tur i parken. Solen har fått skinne uforstyrret i hele dag, men høsten kryper innpå, så temperaturen er lavere. Etter fire timer på reisefot, var jeg utsultet da jeg kom hjem – så i kveld har Oda og jeg spist på en italiensk restaurant i nabolaget. Det var så koselig. I kveld skal vi ut med noen venner fra Columbia University, på en collegebar oppe ved campus.

-S

2 comments
  1. mari said:

    Å det var gørt!! Du er iallefall kjent på vegen til i morgen. Det blir koselig med besøk fra Landåsbygda.

    • itsitfashion said:

      det har jeg da 🙂 ja,var veldig koselig!

Legg igjen en kommentar

