Top of the World

..Eller top of the Rock som det også blir kalt. I går kveld var Cecilie og jeg på toppen av Rockefeller Centre, som ligger på 48 st, 6 Ave. Det var en fantastisk opplevelse, og jeg tror med hånden på hjerte, kan si det er det vakreste jeg har sett i hele mitt liv. Temperaturen var varm, det blåste en lett bris og det var helt perfekt. Når man står på toppen, kan man kjenne frysninger spre seg over hele kroppen. Etter å ha sagt herregud, oh my godog fysøren et dusin ganger, har man til slutt ikke ord. Empire var nydelig om dagen, men Rockfeller på kvelden – vel, jeg tror lite kan toppe det – som betyr at om du befinner deg her, er det et absolutt must!

Denne flott NYC attraksjonen koster 25 dollar, og hvert every penny!

-S

 

3 comments
  1. Unni Skaugrud said:

    Et fantastisk skue! Nyt det (noe dere tydeligvis gjør) – nå er det snart back to everyday life..
    Så en liten norskanmerkning i margen: – «og hvert every penny!» – ikke hvert, men verdt. Måtte bare si det… You know..
    Hilsen farmor

  2. Siri Kolbjørnshus said:

    «LIKER»

Legg igjen en kommentar

